e-Slabire
Cautare:

e-Slabire
 

Alimente “fitness” pentru femei

Cuvinte cheie : fitness, avocado, cereale integrale, banane, carbohidrati, potasiu, ciocanele de pui, somon,

E-slabire.ro iti recomanda alimente ideale cand faci fitness!


Avocado

Grasimile monosaturate din avocado scad nivelul colesterolului din sange. Avocado te va ajuta sa fii sanatoasa. In plus, femeile care consuma frecvent avocado si fac sport sunt ferite pe febra musculara, crampe, inflamatii ale articulatiilor. Grasimile din avocado iti protejeaza muschii si articulatiile si vei putea sa faci sport fara sa ai probleme. Cateva felii de avocado pe zi sunt ideale pentru a-ti asigura necesarul zilnic de grasimi „bune" in organism.

 Covrigi din cereale integrale

Carbohidrati- sunt foarte buni pentru femeile care fac fitness. Cereale integrale- sunt o sursa importanta de carbohidrati, care te vor ajuta sa ai energie pentru intreaga zi. Un covrig de cereale integrale este ideal daca il consumi cu jumatate de ora inainte de programul de fitness. Contine foarte multe fibre si nu vrei fi tentata sa mananci prea mult dupa ce faci sport. Caloriile din cereale integrale vor fi absorbite treptat si nu exista riscul sa asimilezi grasimi.

 Banane

Pentru ca sunt o sursa importanta de potasiu, banane iti pot furniza suficienta energie ca sa faci fata unui program de fitness intensiv. Carentele de potasiu duc la crampe si rupturi musculare. De fiecare data cand faci sport, trebuie sa acoperi lipsa de minerale care se pierd prin transpiratie si sa te hidratezi. Banane- sunt alegerea potrivita pentru asa ceva, pentru ca, pe langa potasiu, contin si carbohidrati care iti vor furniza energie. O banana contine aproximativ 400 mg de potasiu si 29 de grame de carbohidrati (la fel de mult ca doua felii de paine integrala).

 Murele si fructele de padure

Murele sunt printre primele 20 de alimente cele mai bogate in antioxidanti. Un pumn de fructe de padure este o sursa importanta de nutrienti esentiali, care iti vor proteja musculatura de afectiunile provocate de exercitiile fitness (dureri, inflamatii, rupturi musculare). Cu cat sunt mai inchise la culoare, cu atat fructele de padure sunt mai bune pentru femeile care fac fitness.

 Morcovii

Morcovii contin carbohidrati complecsi si potasiu, care te vor ajuta sa controlezi presiunea sangelui si contractiile musculare. O ceasca de morcov taiat cubulete contine doar 70 de calorii si este o gustare foarte buna pentru digestie, energie, vedere si pentru topirea grasimilor.

 Cereale integrale

Cu o ora inainte de a incepe programul de fitness, mananca o gustare pe baza de cereale integrale (200 calorii): 3 sferturi de ceasca de cereale integrale si 250 ml lapte degresat. Vei avea mai multa energie si vei putea sa lucrezi mai mult. In plus, nu vei mananca mai mult decat e nevoie dupa ce faci fitness.

 Ciocanele de pui

Ciocanele de pui contin foarte mult fier si zinc. Te vor ajuta sa ai energie, sa mananci mai putin si sa nu resimti senzatia de foame foarte repede. Ciocanele de pui contin putina grasime, dar foarte mult fier, zinc si complexul de vitamine B, de care ai nevoie intr-o dieta echilibrata. Daca faci sport regulat, risti sa pierzi foarte multe vitamine si minerale prin transpiratie. Un pranz consistent cu ciocanele de pui te va ajuta sa suplinesti aportul de vitamine in organism.

 Cacao cu lapte

Pe langa faptul ca laptele contine mult calciu benefic pentru musculatura si oase, este un aliment important in dieta unei femei. Iti va furniza energie, nu vei resimti foamea pentru mai mult timp si vei scapa de durerile musculare. Un pahar de cacao cu lapte dupa programul de fitness te va remonta, iti va furniza energie, va reduce durerile si inflamatiile si te va ajuta sa nu mananci mai mult decat trebuie.

 Branza slaba de capra

O portie de branza slaba de capra (50 grame) contine 14 grame de proteine, 75 mg de calciu si 5 grame de carbohidrati. Proteinele sunt foarte importante pentru regenerarea musculara si reducerea inflamatiilor. Este ideal sa consumi multe proteine daca faci fitness, si nu doar pentru ca iti vor creste masa musculara, dar te vor ajuta sa nu mananci mai mult decat trebuie si vor tine la distanta durerile si crampele.

 Oua

Un ou pe zi este ideal daca faci fitness. Nu contine foarte mult colesterol (215mg), dar este o sursa importanta de fier si lecitina (benefica pentru functionarea corecta a sistemului cerebral). Vei fi mai energica si vei lucra mai mult, fara sa te confrunti cu probleme de genul crampelor musculare sau durerilor articulare.

 Hummus

Hummusul contine carbohidrati complecsi, proteine si grasimi nesaturate. O portie de hummus (100 grame) contine doar 70 de calorii. Uleiul de masline cu care este preparat contine foarte mult acid oleic (foarte bun pentru intarirea sistemului imunitar; reduce riscul de cancer). O astfel de gustare iti va furniza energie si vitamine importante de care ai nevoie atunci cand faci fitness.

 Portocalele

Pentru ca sunt o sursa importanta de vitamina C, trebuie sa le incluzi in meniul zilnic atunci cand faci fitness. O portocala contine necesarul zilnic de vitamina C (75mg). Aceasta vitamina stimuleaza secretia de colagen, care iti va ajuta oasele sa fie mai puternice, va reduce inflamatiile musculare si va topi grasimile.

 Arahidele

Arahidele sunt gustarea ideala daca faci fitness. Grasimile pe care le contin iti vor intari musculatura si vei avea suficienta energie ca sa arzi toate caloriile in timpul programului de fitness. In plus, vei tine la distanta durerile musculare si articulare!

 Cartofii

Daca transpiri mult la sala sau cand faci sport, un cartof copt cu putina sare iti va echilibra aportul de sodiu si potasiu din organism. Cartofii stimuleaza regenerarea celulara la nivelul muschilor. In plus, contin putine calorii si sunt foarte satiosi.

 Somon

Acizii grasi Omega 3 din carnea de somon sunt foarte buni pentru sistemul vascular (in special pentru inima). Pentru ca pulsul creste foarte mult in timpul programului de fitness, trebuie sa ii furnizezi organismului alimente care sa protejeze inima. In plus, carnea de somon te va ajuta sa scapi de grasimea de pe abdomen!

 

Mai multe despre acest subiect:

 
 

Poti comenta si tu acest articol. Spune-ti parerea aici!

Campurile marcate cu * sunt necesare.


If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.
 

Aceasta sectiune este moderata si aparitia comentariului poate fi intarziata. Nu este nevoie sa retrimiteti comentariul.